Gimp skola- hur du gör dig tjockare/ smalare


johanna

sv: Jag har köpt båda domänerna hofh.se och hofosho.se och instalerat dom och domänpekat dom en i taget! :)



Och om du ursäktar, så har jag lite tankar ang. din gimpskola. Jag vill inte låta snäsig eller sur eller liknande. Men jag tycker det finns en viss gräns mellan inspiration och kopiering. Mina gimp-hjälps-turials heter också GIMPSKOLAN, jag lärde precis mina läsare samma sak som du gör i detta inlägget, och även du kör med samma stil som jag (en rubrik som heter gimpskola - (streck) vad innehållet handlar om, en banner i glada färger som det står "gimpskolan" på, och sen instruktionerna.) Det skulle vara jättesnällt av dig att försöka skilja ditt lite mer från mitt, du kanske inte behöver kalla det just gimp-skolan? Finns massa andra bra namn, och man måste vara egen för att komma nånstans här i bloggvärlden. ;)



Tack på förhand!

Johanna

http://hofh.se

DATUM: 2011-01-28 | TID: 23:05:41
BLOGG/HEMSIDA: http://hofh.se

SKRIV DITT NAMN HÄR:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (BARA JAG SER DEN)


BLOGG/HEMSIDA:


OCH NU KAN DU SKRIVA DET DU VILLE SÄGA HÄR:

Trackback