Svar på frågestunden!


he

hej jag glömde skriva i fråge stunden men jag skriver nu istället!



kan du visa hur du lägger ut dina animeringar i bloggen??

DATUM: 2012-01-22 | TID: 11:55:17
Sen ^^

Öhhmmm, hej ^^ Jag har gimp, och du vet verktygs sidorna, som kommer upp när man ska fixa bilder ? Den ena med filters grejerna är borta, jag råkade ddra ner den så att den inte syns, och nu behöver jag den, kanske vet du hur man gör ? ^^



JÄTTE BRA BLOGG!

DATUM: 2012-01-22 | TID: 13:36:09
BLOGG/HEMSIDA: http://deniselife.devote.se
Agnes

Sen^^:

Har du provat starta om Gimpet annars kanske det funkar att gå in på: Fönster, sedan senast stängda dockningar, tryck sedan på lager, kanaler, slingor..

Annars vet inte jag iallafall.

DATUM: 2012-01-22 | TID: 17:32:32
BLOGG/HEMSIDA: http://nessans.blogg.se/
Anonym

kan inte du göra fler gimp tutorials? jag älskar att redigera eller skapa egna tester där men vet inte hur eller vad jag ska göra? typ hur man kan göra en jätte cool bakrund och sen med en passande test ?

jo visst kan jag vet men jag använder mig inte av gimp nu så det kommer inte bli så många gimp tips nu framöver men ska försöka göra så gott jag kan. sen är jag inte så bra på just redigering i gimp men som jag sagt innan, jag kan göra så gott jag kan. jag har gjort ett redigerings tips i gimp redan om du inte har sett det :)

sen förstår jag inte riktigt vad du menar med "tester" menar du texter eller vadå? :P kommentera så svarar jag!



ojj jag menar texter xd :)

DATUM: 2012-01-30 | TID: 20:54:28

SKRIV DITT NAMN HÄR:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (BARA JAG SER DEN)


BLOGG/HEMSIDA:


OCH NU KAN DU SKRIVA DET DU VILLE SÄGA HÄR:

Trackback