Bilder från Köpenhamn


Ebba

Kan du tipsa om affärer i Köpenhamn?

DATUM: 2013-07-05 | TID: 19:58:02
Justin Bieber

Gör du gratis designer? Isåfall står jag först! ^.^ :*

Svar: nej tyvärr så gör jag inte det :/
brabloggdesigner.blogg.se

DATUM: 2013-07-07 | TID: 01:01:32
BLOGG/HEMSIDA: http://justinbiebe.blogg.se
alva

Hej Mikaela!
Gillar din blogg stark.
Jag har en liten fråga till dig, jag skulle vilja starta en blogg men grejen är att jag inte kommer på något bloggnamn. (Har dålig fantasi när det gäller sådant) Och jag vill inte heller att mitt namn alltså ''Alva'' ska vara med i bloggnamnet, om du förstår?!. Som du tillexempel ditt bloggnamn är ju ''brabloggdesigner'' och har inte ditt ''riktiga'' namn Mikaela i sig.
Har du några tips på bloggnamn?

Svar: åh tack! :) jag är verkligen SÄMST på sånt. haha det ser du ju på mitt bloggnamn. jag tyckte det var asbra när jag var liten och skapade bloggen men nu låter det bara konstigt. hahah :P Men bloggnamnet beror ju på vad du blogg ska handla lite om ju också. om det är en fotoblogg så kanske den ska heta något med foto eller photo eller så. eller bara några bokstäver som är fökortning för något. för det är smart att ha ett ganska kort och enkelt bloggnamn så folk kommer ihåg det lätt! (inte som mitt) ahah :D Men hoppas du kommer på något bra! :)
brabloggdesigner.blogg.se

DATUM: 2013-07-07 | TID: 18:54:45
Sara Blomqvist Johansson

Intresserad av bloglovinbyte? :) Kram!

Svar: nej tyvärr, jag gör inte bloglovinbyten.
brabloggdesigner.blogg.se

DATUM: 2013-07-09 | TID: 09:46:22
BLOGG/HEMSIDA: http://saracatharina.blogg.se/
Alva

hej, vad fin blogg du har! allt bra?

Svar: tack! japp :)
brabloggdesigner.blogg.se

DATUM: 2013-07-12 | TID: 16:45:53
BLOGG/HEMSIDA: http://shinebrightt.blogg.se

SKRIV DITT NAMN HÄR:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (BARA JAG SER DEN)


BLOGG/HEMSIDA:


OCH NU KAN DU SKRIVA DET DU VILLE SÄGA HÄR:

Trackback