dagens outfit


Malin

Ååh hur fick du till håret? Jätte fint! :)

Svar: jag har faktiskt inte gjort något alls nästan med mitt hår. det var ganska "vågigt" när jag vaknade så jag plattade bara min lugg och så och lät det vågiga vara kvar på topparna :)
brabloggdesigner.blogg.se

DATUM: 2013-07-23 | TID: 14:34:04
Anonym

Varför är du så sjukt fin för? :'(

asså får jävla cpryck på dig för du är så äckligt fin!

Svar: haha guud! tack så mycket! :)
brabloggdesigner.blogg.se

DATUM: 2013-07-24 | TID: 01:34:15
Anonym

hej en fråga, hur ser din bena ut när du har ''snelugg''? :)

Svar: vad menar du?
brabloggdesigner.blogg.se

DATUM: 2013-07-24 | TID: 02:11:24

SKRIV DITT NAMN HÄR:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (BARA JAG SER DEN)


BLOGG/HEMSIDA:


OCH NU KAN DU SKRIVA DET DU VILLE SÄGA HÄR:

Trackback