EM finalen


Alice

Jag var inte där men jag kollade hemifrån! :D
Vem hejjade du på? :P

Svar: Norge! :)
brabloggdesigner.blogg.se

DATUM: 2013-07-28 | TID: 22:10:12
BLOGG/HEMSIDA: http://www.byalicee.blogg.se
evelina

Hej jag beundrar dig och din blogg väldigt mycket. Du har en väldigt fin design, jag undrar om du kanske kan göra en gratis design till min blogg.. men sannolikheten är nog väldigt liten, skadar ju inte att fråga men förmodligen gör du inte eller så tar du betalt. Men who knows? hör av dig på min fb: Evelina Lindstrand eller mail: [email protected] men helst fb.

Svar: tack så mycket :) tyvärr så gör jag inte gratis designer till andra. jag gjorde det förut men det var väldigt många som frågade så det blev för mycket så jag slutade med det :/
brabloggdesigner.blogg.se

DATUM: 2013-07-29 | TID: 00:08:53
BLOGG/HEMSIDA: http://www.evelinasvardag.blogg.se

SKRIV DITT NAMN HÄR:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (BARA JAG SER DEN)


BLOGG/HEMSIDA:


OCH NU KAN DU SKRIVA DET DU VILLE SÄGA HÄR:

Trackback