Photoshop tips: Lens Flare


kajza ♥

Hej! Altså jag totalt älskar din blogg! Så himla fin och älskar verkligen designen! Och jag har precis börjat om med min design och allt, så bloggen är hur ful som helst! Och vill ha den så som du gjorde till Julia. Så himla fint! Skulle blivit hur glad som helst om du kunde fixa det till mig. Kan tipsa om din blogg på instagram och min blogg och allt eller vad som helst för att du ska kunna göra en sådan design till mig! Skulle bli så hiiiimla himla glad så det finns inte! Sedan sånna ikoner som du har bredvid din bild, så sjukt fint så det finns inte! Och sen att det står Kajza istället för Mikaela ovanför headern! Sen en sådan presentation om mig under bilden på dig och sedan en "box" som det står om min kamera och det, så som du har! Asså jag skulle kunna göra vad som helst för att du ska göra detta för mig! Åh, så himla tacksam för svar! <3

Svar: åh jag vill verkligen göra en design till dig men jag gör inte designer till andra. Jag gjorde det förut men det var så många som frågade så det blev för mycket. så det skulle inte vara snällt om jag bara gjorde till vissa. Men håll utkik efter tävlingar på min blogg där man kan vinna designer. för det var ju så Julia fick sin design :) Sen har jag funderat på att börja göra designer för pengar men jag vet inte om någon kommer vilja köpa då :/
brabloggdesigner.blogg.se

DATUM: 2013-07-23 | TID: 21:15:41
BLOGG/HEMSIDA: http://kajzasfotostyle.blogg.se
kajza ♥

Kunde du göra en sådan design åt mig? <3

DATUM: 2013-07-24 | TID: 13:12:29
BLOGG/HEMSIDA: http://kajzasfotostyle.blogg.se
Julia

Hejsan! Jag tänkte fråga i vilket program du redigerar dina bilder & gör headers i? :)

Svar: jag använder Photoshop cs6 :)
brabloggdesigner.blogg.se

DATUM: 2013-07-31 | TID: 12:50:21
BLOGG/HEMSIDA: http://www.juliaass.blogg.se
sessie

jag hittar inget som heter så i mitt svenska photoshop, vad heter det på svenska? :)

Svar: jag vet faktiskt inte :/ men gå in på samma ställe och leta dig fram så hittar du det säkert! :)
brabloggdesigner.blogg.se

DATUM: 2013-08-25 | TID: 16:33:40
BLOGG/HEMSIDA: http://sessies.se

SKRIV DITT NAMN HÄR:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (BARA JAG SER DEN)


BLOGG/HEMSIDA:


OCH NU KAN DU SKRIVA DET DU VILLE SÄGA HÄR:

Trackback