champions league


Linnea

Är du kompis med Clara? :D hon har ju världens bästa blogg!

Svar: japp vi spelar i samma lag :) Jag vet hennes blogg är jättebra :D
brabloggdesigner.blogg.se

DATUM: 2013-10-10 | TID: 06:10:34
Olivia

Jag är ett stor fan av dig och din blogg och jag undrade två saker. ^^

1. Hur gjorde du för att få till dina länkar till Instagram, Tumblr, o.s.v. Har försökt i evigheter att få till det bra men det blir alltid något litet fel i koden.

2. När du tar bilder på dig själv, använder du självutlösare eller fjärrutlösare.

Älskar verkligen din stil och allt. [:

Kram!

Svar: åhh gud vad glad jag blir att du gillar min blogg :D ♥här är svaren:
1. jag har skrivit ett tips om hur jag gör mina flikar här-> http://brabloggdesigner.blogg.se/2013/june/bloggdesigntips-hur-jag-gor-flikar.html#comment
2. Jag använder fjärrutlösare :)
brabloggdesigner.blogg.se

DATUM: 2013-10-10 | TID: 16:06:01
BLOGG/HEMSIDA: http://lindy.blogg.se

SKRIV DITT NAMN HÄR:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (BARA JAG SER DEN)


BLOGG/HEMSIDA:


OCH NU KAN DU SKRIVA DET DU VILLE SÄGA HÄR:

Trackback