I ♥ U


Anna

Heej

Jag undrar om du kan hjälpa mig att lägga in en heather bild typ på min blogg typsomettfottoalbumeller.blogg.se ??

För jag har testat som du beskrev men det funkar inte.

Så om du kan det så ska jag maila den eller??



Ha de gott

DATUM: 2011-02-23 | TID: 20:11:08
BLOGG/HEMSIDA: http://humlanbumlan.wblogg.se grillchipstrillchips.blogg.se mm.
Anonym

jag undrade bara om du vet hur man gör om man ska göra en länk och sen vill man typ att det ska stå te.x klicka HÄR... och där det står HÄR så är det länken typ www.brabloggdesigner.blogg.se... hehe, du fattar kanske inte så jätte mycket men om där det står te.x www.brabloggdesigner.blogg.se där ska det istället stå tex. HÄR... jag undrar om du vet hur man gör det. vill isåfall veta.

DATUM: 2011-02-24 | TID: 15:27:15

SKRIV DITT NAMN HÄR:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (BARA JAG SER DEN)


BLOGG/HEMSIDA:


OCH NU KAN DU SKRIVA DET DU VILLE SÄGA HÄR:

Trackback