glad!


Anonym

Den där rosa leran typ, asså stelnade den efter att du hade haft den i munnen ett tag? Och sen när den hade stelnat fick du ta ut den också var dina tänder liksom gjutna i "leran"? För jag fick göra nåt sånt och jag vet inte om jag ska få tandställning, men eftersom jag fick "gjuta" mina tänder så kanske jag kommer få tandställning

Svar: japp :D
brabloggdesigner.blogg.se

DATUM: 2013-10-31 | TID: 21:35:37
Sofia

Verkar ha varit en bra dag!
Jag har själv tandställning och det är nog både det bästa och det sämsta som hänt mig, jag gillar att jag ser sån stor skillnad på innan jag fick tandställning fram till nu men jag gillar inte att det gör så ont när dom spänner på och sådant... Men jag vet att det är värt det i slutändan!

DATUM: 2013-10-31 | TID: 21:36:12
BLOGG/HEMSIDA: http://skimmer.blo.gg
Alice ツ

Ett tips är ju att du kan skriva ditt namn/bloggadress i hörnet av bilderna så ser man att det är dina! :D
... Inte konstigt att folk tar dina bilder... de är ju otroligt fina! <33
ÄLSKAR din blogg! <33 :D
Kram!

Svar: Tack för tipset! :D
brabloggdesigner.blogg.se

DATUM: 2013-11-01 | TID: 00:22:48
BLOGG/HEMSIDA: http://www.byalicee.blogg.se
selma

Kan du visa hur man gör så? Alltså med google, skulle vilja se om någon använt mina bilder haha ;)

Svar: ja visst. jag har skrivit om det i mitt inlägg som heter "tisdag" nu :)
brabloggdesigner.blogg.se

DATUM: 2013-11-01 | TID: 12:54:32
BLOGG/HEMSIDA: http://selmasliv.blogg.se
alexandra

Kan inte du snälla visa hur man gör så att man kan se bilderna? :D

Svar: Jo visst!
brabloggdesigner.blogg.se

DATUM: 2013-11-03 | TID: 13:10:50
Hanna

Vad heter typsnittet du använt?
//Hanna

Svar: det heter Freshman :D
brabloggdesigner.blogg.se

DATUM: 2013-11-03 | TID: 15:09:57

SKRIV DITT NAMN HÄR:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (BARA JAG SER DEN)


BLOGG/HEMSIDA:


OCH NU KAN DU SKRIVA DET DU VILLE SÄGA HÄR:

Trackback