fotoutflykt


Felicia Christensen

Härliga bilder! :)

DATUM: 2014-08-12 | TID: 16:15:42
BLOGG/HEMSIDA: http://tiondemars.blogg.se
ellen

Jätte fina bilder! Tycker att du ska lägga upp videon på engelska, eftersom det är det du vill och det skulle vara kul at se (:

DATUM: 2014-08-12 | TID: 21:47:43
Anonym

Tycker verkligen att du ska lägga upp den videon på engelska! Skulle vara väldigt kul att se :) och vart är hennes shorts ifrån? :)

Svar: okej jag tror att jag kommer lägga upp den faktiskt :) Rebeckas köpte sina shorts på forever21 när hon var i Malaysia :)
brabloggdesigner.blogg.se

DATUM: 2014-08-13 | TID: 08:59:01
Cassandra

Vart är longboarden ifrån? Älskar den! :D

Svar: Det är min kompis Rebeckas och hon har köpt den på Boardlife.se tror hon :)
brabloggdesigner.blogg.se

DATUM: 2014-08-18 | TID: 14:44:39
BLOGG/HEMSIDA: http://cassandraaw.blogg.se

SKRIV DITT NAMN HÄR:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (BARA JAG SER DEN)


BLOGG/HEMSIDA:


OCH NU KAN DU SKRIVA DET DU VILLE SÄGA HÄR:

Trackback