dagens outfit


erica

du är verkligen hur fin som helst! 13 år? trodde du var 16 ;)

Svar: haha åh tack så mycket! :D
brabloggdesigner.blogg.se

DATUM: 2013-04-11 | TID: 17:34:40
BLOGG/HEMSIDA: http://ericahhector.blogg.se
Alice

Visa hur du fixar ditt hår! Det är skitfint! <3

DATUM: 2013-04-14 | TID: 15:12:55
Anonym

Hej! Jag är lika gammal som dig och läser din blogg dagligen. Tror du följer mig på tumblr och instagram och jag uppskattar det verkligen. Har följt dig överallt jättelänge och älskar din klädstil och dig! Men jag skulle vilja fråga dig en fråga, vet inte riktigt om du kan svara på den men jag behöver fråga någon och ja. Men i min skola har det varit problem med tjejkompisarna. Det är två och två hela tiden, och den jag "hamnade" med då var en tjej som älskar att kalla folk ful, slåss, tror att hon äger en, varenda gång man öppnar munnen får man ett "K" eller liknande och hon fryser ut mig när hennes andra kompis som går i en annan klass är med (ex. när vi har profiltid). Men för ungefär 3 veckor sedan så sa hon att hon hatade mig, helt utan anledning, och där fick jag nog. Så resten av dagen ignorerade jag henne totalt och va för mig själv istället (vilket jag är ganska van vid från 6an). I slutet av dagen frågade hon vad som hade hänt. Då rabblade jag upp alla dem saker jag fått stått ut med under mer en halva sjuan. Hon nekade även till att hon hade sagt att hon hatade mig. Så då tog jag avstånd i mer en två veckor. Sedan i onsdags förra veckan så började hon prata och vara med mig som vanligt, men hon hade kopplat bort de dryga då så jag gav henne en chans men bjöd liksom inte till. Under onsdagen fick jag även veta att hon hade bråkat med hennes andra kompis (den hon fryser ut mig med på profilen) och det hade väl inte jag med så mycket att göra, under torsdagen så var det som vanligt. Men på fredagen efter lunchen satt vi (jag, "hon" och två andra av hennes vänner) i cafet i skolan, då ville en av dem tjejerna dricka vatten. Och tydligen kunde hon inte dricka de vattnet i cafet, så dem skulle gå till matsalen och dricka. Då väntade jag i cafet på dom för jag orkade inte följa med ända till matsalen licksom. Under fredagen blev även hon och hennes kompis sams. Sen när dom kommer tillbaka sätter dom alla tre med ryggarna emot mig, och där satt vi i cirka en kvart. Sen gick dom och då frågade hon "Ska du me?" då nickade nej (fack of aldrig att jag följer med dom då liksom, tänkte jag) men därefter ignorerade jag henne som vanligt som dom föregående två veckorna men hon fortsatte att sitta bredvid mig på lektionerna den dagen, och jag tror att det var för att hon inte vill att lärarna ska misstänka något att hon fryser ut mig. Men nu tror jag att hon bara utnyttjade mig under den tiden hon bråkade med sin andra kompis för att hon inte skulle behöva vara ensam på profiltiden. Och det här är jättejobbigt för ibland blir det bara för mycket i skolan att jag bryter ihop när som helst. Jag har en kompis som jag står väldigt nära men hon är ett år yngre och går alltså i sexan och det går ju liksom inte att göra någonting åt. Men anledningen till att jag skrev det här i ett gammalt inlägg var för att någon av dom jag har pratat om här kan läsa din blogg för dom har sett och läst när jag har läst din blogg. Så jag skulle verkligen uppskatta om du svarade i det här inlägget och inte i ett nytt inlägg typ. Och sorry för jag drog upp en massa detaljer som inte alls är intressant för dig men jag behöver bara skriva av mig. Men har du något tips till mig som kanske gör att jag kan tänka på någonting annat för att inte känna mig så ensam eller något? Älskar din blogg, tumblr, instagram och utseende. <3

Svar: först vill jag bara säga tack för att snällt du sa! ♥Eftersom att jag inte vet allt så är det väldigt svårt att säga något. Du ska ju inte behöva vara ensam så kan du lite hitta några nya kompisar. finns det inga andra i klassen som du typ känner lite som du kanske kan börja umgås med. det kanske är svårt att börja vara med några nya med man kanske kan försöka. för det värkar som att du redan har givit din kompis en andra chans men att hon fortfarande inte var snäll eller? men jag vet inte är inte så bra på sånt. men hoppas verkligen det löser sig! vill verkligen inte att du ska behöva gå runt ensam! och fortsätt vara med din kompis i sexan så ofta du kan också! hoppas det jag sa hjälpte något i alla fall. SEN VILL JAG BARA SÄGA ATT JAG ÄLKSAR DIN TUMBLR! ♥
brabloggdesigner.blogg.se

DATUM: 2013-05-29 | TID: 16:27:27
BLOGG/HEMSIDA: http://ett-paradis.tumblr.com

SKRIV DITT NAMN HÄR:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (BARA JAG SER DEN)


BLOGG/HEMSIDA:


OCH NU KAN DU SKRIVA DET DU VILLE SÄGA HÄR:

Trackback