Paket!


Anonym

Kommer du ha dom i skolan ? Jag har nämligen beställt sådana jag med för dom var så snygga men vet inte om jag vågar ha dom i skolan... Kan du inte göra en outfit vad man kan ha till dom ? :)

DATUM: 2013-08-21 | TID: 20:10:11
Lovisa

Mitt namn kom inte med

Svar: vaddå?
brabloggdesigner.blogg.se

DATUM: 2013-08-21 | TID: 20:10:51
Lovisa

Man blir ofta "utpekad" på min skola

Svar: åh vad tråkigt :( Klart du ska ha dina galaxy leggings i skolan om du vill det. Du har ju på dig vad du vill. bry dig inte om vad andra tycker! jag vet att det är sååå mycket lättare sagt än gjort men ändå.
brabloggdesigner.blogg.se

DATUM: 2013-08-22 | TID: 16:46:10

SKRIV DITT NAMN HÄR:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (BARA JAG SER DEN)


BLOGG/HEMSIDA:


OCH NU KAN DU SKRIVA DET DU VILLE SÄGA HÄR:

Trackback