Videoblogg


Lovisa

Nästa gång du gör en video blogg försök då att tänka på hur du håller kameran för när du filmade dig själv blev du liggande på skärmen och det var lite irriterande att behöva vrida huvudet. :/ Men annars var det en väldigt trevlig video blogg ^^

Svar: tack! åh jag tänkte på det redan när jag filmade men jag orkade inte riktigt bry mig eftersom att det här liksom bara skulle vara en slarvig videoblogg eller vad man ska säga. Men jag har alltid svårt att hålla kameran vriden åt andra håller haha. men tack för tipset :)
brabloggdesigner.blogg.se

DATUM: 2013-06-22 | TID: 22:22:50
Towa

Vad heter du på youtube? :)

Svar: Mkeaila heter min Youtube kanal. men den här videon är upplagd på min andra kanal där jag lägger upp lite "slarvigare" videos som heter Mkeaila2 :)
brabloggdesigner.blogg.se

DATUM: 2013-06-23 | TID: 00:47:12
BLOGG/HEMSIDA: http://photogiiiirl.blogg.se
Cassandra

hur får du dina videoklipp på bloggen så stora? om jag ska lägga upp en video på bloggen så blir de små :/

Svar: när du ska lägga in videon går du ju in på youtube-klippet och sen klickar på bläddra in. där står det Storlek på video: där väljer du anpassad storlek och så skriver du in hur stor du vill ha din video :)
brabloggdesigner.blogg.se

DATUM: 2013-06-23 | TID: 22:28:32
BLOGG/HEMSIDA: http://riverforce.blogg.se

SKRIV DITT NAMN HÄR:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (BARA JAG SER DEN)


BLOGG/HEMSIDA:


OCH NU KAN DU SKRIVA DET DU VILLE SÄGA HÄR:

Trackback