närbilder


Anonym

Är du naken ?

Svar: Nope!
brabloggdesigner.blogg.se

DATUM: 2013-03-22 | TID: 12:48:33
Anonym

haha va coolt, jag känner några syskon som heter mikaela och emelie och nu fick ja veta att du och din syster heter det ;) haha vne vrf de va coolt menn;)

DATUM: 2013-03-22 | TID: 18:05:25
Rebecca W

åh va fina bilder! Har du använt självutlösare? tycker själv det är så svårt att fota sig själv och få skärpan bra. hur gjorde du? :)

Svar: tack! (: just de här bilderna hjälpe faktiskt min kompis mig att fota för det skulle vara svårt att ställa in skärpa annars. men annars när jag fotar mig själv så brukar jag använda självutlösare. men jag ska skaffa en fjärrutlösare för det blir så mycket lättare då :D
brabloggdesigner.blogg.se

DATUM: 2013-03-23 | TID: 11:22:25
BLOGG/HEMSIDA: http://fettmedfoto.blogg.se

SKRIV DITT NAMN HÄR:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (BARA JAG SER DEN)


BLOGG/HEMSIDA:


OCH NU KAN DU SKRIVA DET DU VILLE SÄGA HÄR:

Trackback