filmat!


Julia

Vart har du köpt din greenscreen?
Och hur mycket kostade den? :)

Är nämligen på jakt efter en!

Svar: Jag använder mig bara av ett vanligt grönt tyg som jag har köpt på Panduro men jag kommer inte ihåg hur mycket det kostade :)
brabloggdesigner.blogg.se

DATUM: 2014-08-03 | TID: 16:51:02
BLOGG/HEMSIDA: http://gleemee.blogg.se
Michael

Tja, googlade lite på Greenscreen och hamnade här! :)

Använder du greenscreen forfarande och funkade det bra för dig? Är lite i planeringsstadiet för att börja streama och funderar på att köra med greenscreen också. Så lite nyfiken hur du upplevde detta.

Svar: Hej förlåt för sent svar. Jag köpte bara ett så grönt tyg jag kunde hitta för att jag behövde det till en video men har inte använt det något mer sen dess. Resultatet blev mycket bättre än vad jag trodde så så länge du inte vill ha något jätteproffsigt så funkade det jättebra med ett grönt tyg bara. Det kostade bara runt 100kr också.

Resultatet beror ju också på om du har ett bra redigeringsprogram och om det är bra ljus där du filmar. Jag använde mig av mina softboxar som du ser på bilden och det hjälpte nog ganska mycket! :)
brabloggdesigner.blogg.se

DATUM: 2015-03-16 | TID: 13:14:50

SKRIV DITT NAMN HÄR:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (BARA JAG SER DEN)


BLOGG/HEMSIDA:


OCH NU KAN DU SKRIVA DET DU VILLE SÄGA HÄR:

Trackback