höst


Victoria

Vackra bilder! vilket objektiv/kamera använde du? Kram ha en toppen dag! :D

Svar: Tack detsamma! :) jag använder en Sony a57 och till första och tredje bilden använde jag mitt Sony DT 50mm f/1.8 SAM. till andra bilden använde jag mitt Sony DT 18-55mm f/3.5-5.6 :D
brabloggdesigner.blogg.se

DATUM: 2014-11-22 | TID: 15:09:27
BLOGG/HEMSIDA: http://Kittyvick.blogg.se
Anonym

Bara så du vet så har klara södra ganska dåligt rykte. De jag känner som går där är inte så nöjda. Nacka däremot är ganska bra! :)

Svar: Okej tack för hjälpen? Vet du varför de som går på Klara söder inte är nöjda? Och vad är det med Nacka som är bra? :)
brabloggdesigner.blogg.se

DATUM: 2014-12-06 | TID: 17:48:28

SKRIV DITT NAMN HÄR:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (BARA JAG SER DEN)


BLOGG/HEMSIDA:


OCH NU KAN DU SKRIVA DET DU VILLE SÄGA HÄR:

Trackback