gymnasium


Fanny Kvist

Ska också välja nu i februari, vet att jag antingen ska gå en samhällslinje eller ekonomilinjen men vilken som blir mitt första val har jag absolut ingen koll på. Sen är det två helt olika skolor och finns både fördelar och nackdelar med båda men har verkligen ingen aning om vilken jag helst vill gå. Tycker det är grymt svårt att välja, tänk om man väljer fel liksom... :/ Hoppas du hittar en skola med linjen :)

Svar:
brabloggdesigner.blogg.se

DATUM: 2014-10-26 | TID: 18:09:53
BLOGG/HEMSIDA: http://fannykvists.blogg.se/
Jonna

Själv har jag ett år kvar att fundera men som det ser ut nu vill jag mer än allt gå fordon och transport:)

Svar:
brabloggdesigner.blogg.se

DATUM: 2014-10-26 | TID: 22:37:57
BLOGG/HEMSIDA: http://godiisqueen.blogg.se
Elina

Jag ska ju gå i Göteborg men jag hade tänkt gå Estet-Media. Jag var på deras gymnasiemässa och pratade med några gymnasium med den inriktning och de hade samma mängd kunskap som du får i nästan vilken annan linje som helst! :) (Och så går det ju att välja till som sagt om du vill ha mer utav något kanske då) Men ja, väljer man någon teknik-linje är det ju självklart kanske mer NO & Matte än på min linje ;)

Svar:
brabloggdesigner.blogg.se

DATUM: 2014-10-27 | TID: 11:41:05
BLOGG/HEMSIDA: http://elinaedsberger.blogg.se
Maja

Jag börjar också gymnasiet nästa år och det är så svårt att välja. Men har tänk på att gå på en djur-linje, det verkar sjukt kul men jag vet inte. Får beslutsångest hela tiden över vad jag ska välja.

Svar:
brabloggdesigner.blogg.se

DATUM: 2014-10-30 | TID: 09:34:46
Amina

jag gillar också just matte, kemi, fysik + biologi alltså NO ämnen. jag funderar på Naturlinjen eller Teknik. tror dock det blir natur då den linjen är bredare och forskning ligger mer åt det hållet. :):)

Svar: ja vad kul att du och är intresserad av de ämnena! :D
brabloggdesigner.blogg.se

DATUM: 2014-10-31 | TID: 19:23:10
Anna - photpgraphy, life and style

Jag går första året på gymnasiet och läser Estetiskt media linjen. De är verkligen en superbra linje och jag kommer lägga till matte också. Hoppas du hittar något som är bra och passar dig

Svar:
brabloggdesigner.blogg.se

DATUM: 2014-11-16 | TID: 14:59:56
BLOGG/HEMSIDA: http://aannab.webblogg.se
Anna

Jag kan verkligen rekommendera göra praktik hos Sweden Photo Passion AB. Min vän 16år läser estetisk foto han varit flesta event och läser man journalistik söker man Aftonkuriren som praktikant.

Svar: okej tack för tipset :)
brabloggdesigner.blogg.se


SKRIV DITT NAMN HÄR:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (BARA JAG SER DEN)


BLOGG/HEMSIDA:


OCH NU KAN DU SKRIVA DET DU VILLE SÄGA HÄR:

Trackback